Home

Skjoldmøysagaen

Innlegg om skjoldmøysagaen skrevet av Odd Inge. I dagens Norge brukes psykiatrien til å fjerne brysomme personer, dette gjelder på mange samfunnsplan 4 Jeg skylder imidlertid leseren å gjøre oppmerksom på at jeg på den tiden var fylt 31 år og hadde gjort temmelig mange erfaringer i livet: i oppveksten med naturalhusholdning på en fjellgård Les boken:Skjoldmøysagaen av -juristen Synnøve Fjellbakk Taftø. Les hvor flott norges besteborgere i Utenriksdepatementet behandlet en av sine egne saksbehandlere som så galskapen i EU. Som av disse ble pasient. Det er ikke til å tro. Det skjer i dag hvor Norge viser til å være det mest humane land i verden Hjem > Litteratur. De erfaringer juristen og diplomaten Synnøve Fjellbakk Taftø gjorde over flere år i det norske diplomati, fortjener å bli kjent av flest mulig Skjoldmøysagaen. EU er konkurs. Independendt UK. Makten deler neppe sine planer med utenforstående, og setter et paranoya stempel på sine motstandere, jfr Synnøve Taftø. Bastesen's trontale om Bilderbergerne på Stortinget. EU er opprinnelig konkurs

skjoldmøysagaen Ubesvarte Spørsmå

1. Synnøve Fjellbakk Taftø - jurist. Forfatter av Skjoldmøysagaen. Taftø arbeider for menneskerettighetene i Norge og mot tvangsbehandling i psykiatrien, ødeleggelse av rettsstaten og den økende korrupsjonen, og har blitt tvangsinnlagt i psykiatrien fire ganger, senest i februar 1999. Hvorfor
  2. Synnøve har fortalt om sine opplevelser i diplomatiet og psykiatrien i «Skjoldmøysagaen» og «Nornens Beretning», som begge er gratis tilgjengelig på nettet. Nyhetsspeilet skal sørge for at det ikke skal bli samme øredøvende stillheten ikke bare fra mainstream media,.
  3. ister Bondevik
  4. I Skjoldmøysagaen har jeg fortalt om hjembeordringen fra Berlin. Brevet fra ekspedisjonssjef Freihow mottok jeg da konflikten var på sitt heteste. Antagelig hadde det gått opp for Freihow at jeg hadde fått ham opp i et hjørne, og nå ville han prøve å skape et grunnlag for å bli kvitt meg

Hun sier om boken hun skrev - 'Skjoldmøysagaen': Den første delen av denne boka skrev jeg for tre år siden. Jeg visste ikke om manuskriptet noen gang ville bli fullført. Nå har jeg bestemt meg til å skrive ferdig. Jeg har sett Oddmund Hammerstad og Ronald Bye i komitéhøringene på TV Skjoldmøysagaen Vil du støtte aksjonen eller si din mening- gjør det her. E-post. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt. Viktig informasjon. Skjoldmøysagaen. EU er konkurs. Independendt UK Liberalt nei til EU Nei til E

Oppdatert personvernerklæring og bruk av informasjonskapsler. Nytt regelverk for behandling av personopplysninger (GDPR) trer i kraft 20. juli 2018 I dagens Norge brukes psykiatrien til å fjerne brysomme personer, dette gjelder på mange samfunnsplan. Synnøve Fjellbakk Taftø jobbet tidligere i UD og ble for brysom for systemet da hun oppdaget ulovligheter ved innføringen av EØS avtalen da den var konstitusjonell uholdbar. Gro Harlem & Co gjorde kort prosess og fikk henne fjernet, veien ti Synnøve Fjellbakk Taftø bør skånes for full offentlighet - og pushergjengen som driver henne foran seg. Etter at folk fra Nyhetsspeilet's kommentar- og artikkelspalter sparket igang PR-operasjonen rundt fru Taftø er det hele dratt langt videre ut i offentligheten med dannelsen av en støttegruppe for fru Taftø på Facebook med navnet Støtt frigjøringen av Synnøve Fjellbakk Taftø Taftøs historie kan leses i «Skjoldmøysagaen» og » Nornens beretning», som er tilgjengelig på nettet. Hun har også skrevet den beste etterkrigshistorien jeg noen gang har lest. Den heter «Edderkppkulturen» , og stod første gang på trykke i avisen » FOLK og LAND» Nr 5 !998. Jeg ser fram til nr. 2 og Nr 3 i din framstilling

Einar Gerhardsen og Skjoldmøysagaen

1. opplevelser i diplomatiet og psykiatrien i Skjoldmøysagaen og Nornens Beretning som er gratis tilgjengelig på nettet. Nyhetsspeilet skal sørge for at det ikke skal bli samme øredøvende stillheten ikke bare fra mainstream media, men også fra alternative media, om forhold som vår EU-dronning Synnøve Fjellbakk Taftø gik
  2. Les bøkene Skjoldmøysagaen Nornens beretning og Volvens tale. Reply. Legg igjen en kommentar Avbryt svar. Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med * Kommentar. Navn * E-post * Website ( optional ) Lagre mitt navn, e-post og nettside i denne nettleseren for neste gang jeg kommenterer
  3. Forfatter av Skjoldmøysagaen. Taftø arbeider for menneskerettighetene i Norge og mot tvangsbehandling i psykiatrien, ødeleggelse av rettsstaten og den økende korrupsjonen, og har blitt tvangsinnlagt i psykiatrien 4 ganger, senest i februar 1999
  4. Hvem driver egentlig å kontrollerer våre folklevalgte bak fasadene på stortinget? Arbeiderpartiet og Fremskrittspartiet er begge representert, som de to største partiene lengst mot Høyre og Venstre, de er også de to største motpolene i Norge. Dette er historien om alle de mektigste og største utbrytergruppene fra Norges tidligere hemmelige hær Stay Behind
  5. Støtt frigjøringen av Synnøve Fjellbakk Taftø. has 3,496 members. PSYKIATRISK STATSTERRORISME MOT OPPOSISJONELLE ENKELTINDIVIDER Synnøve Fjellbakk Taftø..
  6. Jeg må faktisk tillegge at det i Norge med 4,5 millioner mennesker tvangsinnlegges 10.000 personer årlig. I Sverige med 8,5 million mennesker tvangsinnlegges det kun ca. 2.50

Forfatter av Skjoldmøysagaen. Taftø arbeider for menneskerettighetene i Norge og mot tvangsbehandlig i psykiatrien, ødeleggelse av rettsstaten og den økende korrupsjonen, og har blitt tvangsinnlagt i psykiatrien 4 ganger, senest i februar 1999 NORGE BLIR GRADVIS OKKUPERT! Da Norges befolkning sa Nei til å tilslutte seg den Europeiske Union, den 28. november 1994, hadde vel kanskje mange regnet med at vi fortsatt ville leve som en selvstendig nasjon. Men saken er at regjeringen Brundtland i praksis ikke godtok folkets beslutning. Ledend.. Synnøve Fjellbakk Taftø - jurist. Forfatter av Skjoldmøysagaen. Taftø arbeider for menneskerettighetene i Norge og mot tvangsbehandlig i psykiatrien, ødeleggelse av rettsstaten og den økende korrupsjonen, og har blitt tvangsinnlagt i psykiatrien 4 ganger, senest i februar 1999. Hvorfor Da hun i 1992 gikk offentlig ut mot den såkalte EØS-avtalen, ble hun erklært alvorlig sinnslidende og avskjediget av regjeringen Gro Harlem Brundtland. Synnøve har fortalt om sine opplevelser i diplomatiet og psykiatrien i Skjoldmøysagaen og Nornens Beretning som er gratis tilgjengelig på nettet

Skjoldmøysagaen

Folkebevegelsen Mot Innvandring - FMI. Foto over: Wikipedia.org Vi arbeider for en lovgivning og en praksis som sikrer at Norge forblir en enhetlig nasjonal stat med basis i vår norske og kristne kulturarv og folkets historiske fellesskap Vi som har fått nok av diktaturet på stortinget! has 10,667 members. Vi finner oss ikke i at politikerne på stortinget overkjører oss slik de gjør i dag.. I am located 45 km south of Oslo. Have 5000 sqm land and quite a few practical resources. Know a lot of stuff and can do a lot of practical work - including building Spill Gratis Spilleautomater Uten Innskudd | spilleautomater til salgs - wild west slot games free. November 27, 2019 B

Når vi nu er igang - med at revse Lortesystemet i Danmark - synes jeg lige at jeg ville poste dette indlæg som jeg modtog fra en ven. Jeg har ikke lige overskud til at oversætte skrivelsen - og det tog mig da også lidt tid at komme igennem den, kameler kan ikke bare sluges af en omgang - men - det gik da. Stakkels vore kære medfæller i Norges smukke land :trist2: En virkelighet media. Synnøve Fjellbakk Taftø, jurist og forfatter av Skjoldmøysagaen. Taftø arbeidet for menneskerettigheter i Norge og mot tvangsbehandling i psykiatrien, ødeleggelse av rettstaten og den økende korrupsjon. Synnøve Fjellbekk Taftø var ansatt i UD, (utenriksdepartementet) under EU forhandlingene i 1992 Online nå Oversikt over butikker. Logg inn Registrer. Nytt innhold Sø

Forfatter av Skjoldmøysagaen. Taftø arbeider for menneskerettighetene i Norge og mot tvangsbehandlig i psykiatrien, ødeleggelse av rettsstaten og den økende korrupsjonen, og har blitt tvangsinnlagt i psykiatrien 4 ganger, senest i februar 1999 ; Støttegruppen for Synnøve Fjellbakk Taftø. 2,4 k liker dette Synnøve har fortalt om sine opplevelser i diplomatiet og psykiatrien i Skjoldmøysagaen og Nornens Beretning, som begge er gratis tilgjengelig på nettet. Det er i det siste opprettet en støttegruppe på Facebook som heter Støtt frigjøringen av Synnøve Fjellbakk Taftø, der det i løpet av kort tid er 1437 medlemmer I Skjoldmøysagaen har jeg gitt små glimt fra mine tre år i Bangkok. Denne boka har en alvorligere grunntone og jeg vil bare berette en episode. Den er desto mer illustrerende for hva som foregår i norsk utenrikstjeneste. Konsulen i Conacry var arrestert for medvirkning til dumping av giftig avfall. Til ambassaden i Bangkok innlø Gro Harlem Brundtland og AP beordret multikulturisme allerede i 1979. Beordret samtidig systematisk multikulturell indoktrinering av våre barn og hjernevask av befolkningen via medier, skolevesen, frivillige organisasjoner, idrettslag og fritidsklubber etc.Dagens politikere inklu Forfatter av Skjoldmøysagaen, Samfunnstrykk 1997 - PB 156, 2402 Elverum. Taftø arbeider for menneskerettighetene i Norge og mot tvangsbehandlig i psykiatrien, ødeleggelse av rettsstaten og den økende korrupsjonen. Kåre Torvholm - Herøy, leder i Søre Sunnmøre Fritidsfiskarlag (SSFFL). Fisker.

Folkeaksjonen mot landsforræder

I Skjoldmøysagaen har jeg berettet. om hvordan jeg skapte EU-debatt på senvinteren 1992, så det. skal jeg ikke komme inn på her. Jeg vil heller fortelle om. hvordan jeg arbeidet videre med de sakene som jeg ble. oppmerksom på under tjenestegjøringen i Berlin i årene 1979. til 1981 Taftø har skrevet boken Skjoldmøysagaen (kan leses på FAMPOs sider), hvor hun skriver om sine erfaringer fra den norske utenrikstjenesten. Sunnmørspolitiets ønske om mentalobservasjon av Kåre Torvholm og Oddmar Remøy er omtalt over ÅRETS BOK 2: Skjoldmøysagaen - av Synnøve Fjellbakk Taftø. Diplomaten som ble oppsagt fra utenrikstjenesten fordi hun avslørte maktapparatets desinformasjon og lurendreierier under EØS-forhandlingene og betegnet som sinnsyk. Om Arne Treholt. Om diplomaters og pressefolk som knehøner for makthaverne Forfatter av Skjoldmøysagaen, Samfunnstrykk 1997 - PB 156, 2402 Elverum. Taftø arbeider for menneskerettighetene i Norge og mot tvangsbehandlig i psykiatrien, ødeleggelse av rettsstaten og den økende korrupsjonen. Her tar en annen norsk borger kontakt med Statsminister Bondevik. VEDRØRENDE SAMVITTIGHETSFANGE SYNNØVE FJELLBAKK TAFTØ

Synnøve Fjellbakk Taft

Fampo 1 ble stiftet i september 1997 utenfor Gaustad Sykehus som en konsekvens av at flere personer så behovet for en organisasjon som gikk inn i aktuelle saker og representerte mennesker som blir utsatt for tvangsinternering og/eller tvangsmiddelbruk på manglend Nylig kom GOK med Helen Sæther i spissen, med sin uttalelse om å ikke gjenoppta saken.Denne uttalelsen kom nokså brått på både Treholt og forsvarere og allmennheten i øvrig.Plutselig var de ferdige, at det lå mer bak dette enn at de bare ville ha sommerferie, kunne man spotte på lang avstand I dagens Norge brukes psykiatrien til å fjerne brysomme personer, dette gjelder på mange samfunnsplan. Synnøve Fjellbakk Taftø jobbet tidligere i UD og ble for brysom for systemet da hun oppdaget ulovligheter ved innføringen av EØS avtalen da den var konstitusjonell uholdbar En advokat som samarbetar med en EU-domare har läckt information om ett planerat nytt lagförslag för EU-länderna som ska ge polisen rätten att gripa, förhöra och sedan överlämna migrationskritiska privatpersoner och journalister till psykiatrisk utredning som kan leda vidare till sluten psykiatrisk vård. NewsVoice fick som första svenska media informationen för en veckan sedan.

Verden av i dag styres av maskinbaserte systemer der de fremherskende ideene er hjernevask til lydighet, behandling av avvikere og kontroll me Da Sæther i 2001 gikk til sak mot Nord-Odal kommune endte det med at hun inngikk forlik i herredsretten 5. nov. 2001 for å unngå høye advokatutgifter på en rettssak maktapparatet uansett sannsynligvis ville la henne tape (s.162-164, Søkelyset 20/2002 s.30 og Glåmdalen 6. nov. 2001). 18 Ellers er boka prega av en gjennomgang av kjente og mindre kjente psykiatriofre, bl.a. dem.

Synnøve Fjellbakk Taftø tvangsinnlagt - Riksavise

Etter 911 har regjeringer og EU presset på for å fremme overvåkingen, når vi vet at terroraksjonen i New York var en planlagt manøver (fortsatt i tvil? se videoer HER) og det at Bush-administrasjonen var med i organiseringen gjør det skremmende å tenke på hva deres agenda kan være!!Hvordan kan en regjering tillate dette mot sitt eget folk Denne siden presenterer steder som deler ut gratis mat til fattige og trengende i Oslo For å gjøre det komplekse psykologiske angrepet tilgjengelig for den uinnvidde leser bruker Ertresvåg en rekke eksempler fra norsk justismordhistorie. Fra denne godt tildekkede historien fremstår forfølgelsen av diplomat og jurist Synnøve Fjellbakk Taftø (les «Skjoldmøysagaen») som mest graverende En virkelighet media fortier Det norske folk blir ført bak lyset. Politikere og sentrale media fortier omfattende korrupsjon og maktmisbruk - forhold som Fampo 1 arbeider for å opplyse om og motvirke Kilde, source Nyhetsspeilet.no, Lucifer's Children - Milan Martin - The Prophecy Club, Psychiatry, the Nazi Mind Sciences, The Norwegian Nightmare, DNA - Pirates of the Sacred Spiral; from Channel Ghis1964 Google Video, Jens Bjørneboe, Skjoldmøysagaen, Arnulf Øverland Du må ikke sove, Master i Margarita, The Master and Margarita (English.

Synnøve Fjellbakk Taftø tvangsinnlagt - Nyhetsspeile

1. tro tvil jesus myter davinci thomasevangeliet treenighetslæren treenighet treenig ånd ånden kirkehistorien løgn død gud livet meninga religion mormonere jehovas.
  2. John Hilmer Berge Færseth (født 10. april 1972) er en norsk 42 år gammel fallert aktivist innen okkulte organisasjoner, som har gjort seg bemerket med grove trusler om vold mot homofile og med et høyt konfliktnivå. Frem til 2011 levde han en obskur tilværelse preget av konflikter i små okkulte organisasjoner, voldstrusler og generelt ubehagelig opptreden
  3. Please Note: The editor of White Refugee blog is a member of the Ecology of Peace culture. Summary of Ecology of Peace Radical Honoursty Factual Reality Problem Solving: Poverty, slavery, unemployment, food shortages, food inflation, cost of living increases, urban sprawl, traffic jams, toxic waste, pollution, peak oil, peak water, peak food, peak population, species extinction, loss of.
  4. Menneskevern Vindafjord kommune, Norge---- dato denne side / måned: ---- 1. - 2. - 3. - 4. - 5. - 6. - 7. - 8. - 9. - 10. - 11. - 12. - 13.
  5. Her vil jeg at folk som har noe på hjertet ang samfunnet kommer med det

Synnøve Fjellbakk Taftøe - Dissident Defence Networ

1. Skjoldmøysagaen - SKJOLDMØYA I FELTEN - Xiando. nb.xiandos.info. Den første delen av denne boka skrev jeg for tre år siden. Jeg visste ikke om manuskriptet noen gang ville bli fullført. Nå har jeg bestemt meg til å skrive ferdig. Jeg har sett Oddmund Hammerstad og Ronald Bye i komitéhøringene på TV
  2. Av May-Harriet Seppola. torsdag 10. desember 2015 Synnøve Fjellbakk Taftø har bare sju års skolegang, men har på egen hånd lest seg frem til eksamener som programmerer / systemerer, pedagog og jurist. I 1977 ble hun tatt opp i utenrikstjenesten og tjenestegjorde i Berlin (DDR), New York (FN-delegasjonen), Bangkok og Genev
  3. Skjoldmøya i felten - Riksavise
  4. FME Folkeaksjonen mot EU medlemska

Sarpsborg biblioteks nettkatalog : Skjoldmøysagaen

1. Synnøve Fjellbakk Taftø Ubesvarte Spørsmå
  2. .:Vigrid:
  3. EØS, traume, tabu og katarsis steigan
  • Hvilket land tar imot flest innvandrere.
  • Ruger importør norge.
  • Zentrale heterochromie.
  • Hvordan koble fra ringeklokke.
  • Guerra civil española causas y consecuencias.
  • Dr oetker natron.
  • Facebook titelbild nicht anklickbar.
  • Diktet gråter du aldri.
  • Andslimoen helsestasjon.
  • Marcialonga 2018 resultat.
  • Wonder weather map.
  • Findus ansatte.
  • Ferrari f50 for sale.
  • Levis 501 oslo.
  • Oculus gear vr.
  • Innerdør farge.
  • Drodle definisjon.
  • Bilmotor oppbygging.
  • Tarmflora probiotika.
  • Faktaargument definisjon.
  • Kalium 1000 mg.
  • Fergeruter volda folkestad 2018.
  • Obos forsikring.
  • Simulering definisjon.
  • Modelljernbane oslo.
  • Set theory.
  • Kamera salg.
  • Esta ansökan bluff.
  • Kamry k1000 plus e pipe manual.
  • Vilken olja till drömmar.
  • Mein herz brennt cover.
  • Schriftart bei huawei p10 lite ändern.
  • Al pacino utmärkelser.
  • Norbert schmidt hausverwaltung gmbh fürstenwalde/spree.
  • Pulitzer prisen 2016.
  • Unimog froschauge zu verkaufen.
  • Upc logowanie.
  • Wow mm hunter netherlight.
  • Gifhorn geschäfte.
  • Is candida diet really necessary.
  • La femme butikk.